A blog about Tenerife, Linedancing, Food, Shopping etc.

.

Monday, June 23, 2008

Translate my blog

I have got complaints from people in Finland when I only blog in English.
You can get my blog translated to Swedish, Finish or Spanish if you like.
Not perfectly but it will help you to figure out what I blog about.
This is how you do:

1. Go to www.googel.com
2. Write Countrysusanne in the search field and search!
3. Look for my blog site "Susannes blog"(countrysusanne.blogspot.com). You just klick on the text "översätt denna sida" that is written in the end of the headline and it translates the whole blog to Swedish!
This works only when your computer is prepared for Swedish. If it's prepared for e.g. Spanish it says "Traducir esta pagina" and it translates it to Spanish!
Good Luck!


Jag har fått klagomål från folk i Finland då jag har valt att blogga på engelska.
Vill därför upplysa om att det är möjligt att få min blogg även på svenska eller finska!
Språket blir inte helt korrekt, men man förstår vad jag bloggar om.
Gör såhär:

1. Gå in på wwww.googel.com
2. Skriv Countrysusanne i sökfältet och sök.
3. Nu kommer "Susannes Blog" upp(countrysusanne.blogspot.com). Efter namnet står det "översätt denna sida" (förutsatt att din dator är inställd på svenska). Klicka på den texten och hela min blogg blir översatt! Om din dator är inställd på ex. finska blir bloggen översatt till finska istället!
Lycka till!

No comments: